2013 KPSS Türkçe Soruları Ve Cevapları

0

2013 KPSS Türkçe Soruları Ve Cevapları

1. Ses bilgisi sorusu ünlü daralmasıydı
2.
sıfatt fiil öbeği sorusuna çengel iğneli bi şık vardı onu işaretledim
3.
en kolay grup sorusu siber saldırılarıydı
4.bir kaç olacaktı gençler. her şey ayrı yazılır diye aklıma geldi bir kaç yanlış dedim
5.Noktalama soru işareti birkaç yanlış yazım yanlışı bide karşılaştırmalı bie gezegen sorusumu ne vardı ales tarzı kaplumbağa sorusu vardı cümlede anlam vardı derinliklere inmek yaptım öle bişeydi
6.arkadaşlar orhan pamugun sözü babamın bavulu
7.ünlü daralması= “anlamıyorum”
8.bir çok = bitişik yazılır
9.noktalama işareti= üstelik bağlacından önce gelen virgülü içeren cümle
noktalama işaret soru işareti olan 3. cümle. Orda soru işareti konmaz.
10.noktalama işareti sorusunda bir tane arada virgülle ayrılmış dağınık bir oda, gibi bir şık vardı orda üç nokta konması gerekiyordu soru işaretli cümle çeldirici olarak verilmiş bizim hoca öyle bir soruyu sınavdan önce örnek vermişti bu tarz olursa doğrudur düşmeyin diye
11.Hasan ve zaferde E ve K vitaminleri düşük
12.B vitamini iki kişide en yüksek

B vitamini iki kişide en yüksek

A hepsinde aynı düzeyde

Ben şöyle düşündüm;

Ahmet’te düşük yok A ve B normal C D E K yüksek

Hasan E K düşük A normal B C D yüksek

Zafer E K düşük A normal B C D yüksek

Ya da

Ahmet C ve B normal A D E K yüksek

Hasan E K düşül C normal B A D yüksek

Zafer E K düşük C normal B A D yüksek

Bi de D nin normal olma olasılığı var ama o şıklarda yok ben A ve C diye düşünmüştüm o da yoktu şıklarda yalnız A dedim

2013 KPSS Matematik Soruları ve Cevapları

2

2013 KPSS Matematik Soruları ve Cevapları :

1.Dikdörtgenin alanı  sorusunun cevabı 30

2.Beşgenli sorunun cevabı 144

3.havuz sorusunun cevabı 160

4.sadece 1 kez yana dönen koltuklar sorusunun cevabı 1,2,3,5,7,11,13,17,19 yani 9 tane.

5.Noktalama işareti ile ilgili sorunun cevabı soru işareti

6.4! karesi+3!karesi / 4!karesi- 3! karesi sorusunun cevabı 17/15

7.özel üçgen sorusunun cevabı 3kök 3

8.abaküs sorusunun cevabı 120

9. işlem sorusunun cevabı 2
10.asal sayıalrla ilgili lunapark sorusu 7

11. dalgıç sorusunda, dalış süresi 2

12.köklü soruda x soruluyordu x = kök2 + 2

13.x-2).(y-2) +6 = x.y çözümlü soru sayılar farkı =1 üslü sayı soru su 2 üzeri 13 buldum

14.aktoriyel sorusu 17/15

15.tur üçün katları ama 5. katları yatmaz. çünkü bir önceki turda çftler yatmıştı. önceki turda yatanlar düzeliyordu. sorudaki cinlik buydu zaten.

20 tur demek 6 defa tur demek bir de 1. 2. turun tekrar demek. o yüzden 7 defa yatardı hangisi en çok yatardıya cevapta 40 olacaktı. çünkü çift olup 3 ün katı olmayan tek oydu.

7 dakikada %28ini tüketmişti. (%72ye düşmüştü çünkü) 5 dakikada %20 tüketir.

Kpss 2013 Sınav Soruları ve Çözümleri

0

Kpss 2013 sınav soruları ve çözümleri bu adreste yayınlanacak.